Suomi-koulu-München-jäseneksi

Jäseneksi liittyminen

Tältä sivulta löydät tietoa jäsenyydestä. Münchenin Suomi-koulu – virallisesti Finnischer Schulverein München e.V. – on nimensä mukaisesti rekisteröity yhdistys, jonka säännöt edellyttävät kaikilta jäseniltä kirjallisen ilmoittautumisen yhdistyksen jäseneksi.

Jokaisella uudella oppilaalla on mahdollisuus käydä tutustumassa ryhmässään kolme opetuskertaa, minkä jälkeen hänet tulee ilmoittaa koulun oppilaaksi. Samalla oppilaan vanhempi/ vanhemmat (tai huoltajat) liittyvät kouluyhdistyksen jäseniksi.

Ainoastaan oppilaat, joista koululla on asianmukaisesti täytetty ja allekirjoitettu jäsenilmoituslomake, voivat siis osallistua ryhmien opetukseen ja säännölliseen toimintaan. Tämä koskee koulun kaikkia ryhmiä. Poikkeuksena ovat erikseen ilmoitettavat yksittäiset tapahtumat kuten teemapäivät, konsertit tai leirit, jotka ovat avoimia kaikille.

Ohessa löydät Jäsenilmoituslomakkeen joka täytetään jokaisesta lapsesta erikseen. Yhdistykseen voi liittyä myös kannatusjäseneksi ilmoittamatta lapsia oppilaiksi – kaikki tuki on tervetullutta.

Lomakkeen voi palauttaa ryhmän opettajalle tai johtokunnan jäsenelle keskiviikkoisin tai tarvittaessa postitse, osoitetta voi kysyä sähköpostitse.

Tulosta jäsenilmoituslomake täältä!

Tule mukaan toimintaan!

Suomi-koulussa haluamme antaa mahdollisuuden ulkosuomalaisille lapsille harjoittaa suomenkielentaitoaan. Suomi-koulu on kuitenkin vapaaehtoistyötä ja iso organisaatio kaipaa apua.

Tule mukaan toimintaan ja ole tiiviisti osa isoa Münchenin suomalaisyhteisöä! Lisätietoja info@suomikoulu-muenchen.com