Opetuskerrat

Tammikuussa 2024 palataan opetuksen pariin keskiviikkoryhmissä ke 10.1., nuorisoryhmässä, Ismaningissa ja Augsburgissa la 13.1. Myös Ketterät Kirjaimet ja Musiikkia Muksuille ryhmissä aloitetaan la 13.1.

Keskiviikko-ryhmien tunnit löytyvät tästä. Oppitunnit pidetään paikallisen kouluvuoden aikana keskiviikkoisin klo 16.30-18.00 (laululeikkipiirit ja puuhapiiri klo 16.30-17.15) Theresien-Gymnasiumissa (Kaiser-Ludwig-Platz 3, metrot U3 ja U6 Goethe Platz sekä U4 ja U5 Theresienwiese).

Nuorisoryhmän tunnit löytyvät tästä. Nuorisoryhmä kokoontuu noin joka toinen lauantai klo 13:00 Grundschule an der Alfonsstraßen tiloissa, vihreissä parakeissa (Alfonsstraße 8, mutta sisäänkäynti Albrechtstraßen puolelta, koripallokentän viereisestä portista). Kerran kuussa (sunnuntaisin) nuorisoryhmälle tarjotaan myös virtuaalitunteja Zoomin välityksellä.

Ismaningin ryhmien tunnit löytyvät tästä. Ismaningin ryhmät kokoontuvat noin joka toinen lauantai klo 10.00-11.30 Ismaningin evankelisen kirkon seurakuntatalossa (Dr.-Schmitt-Straße 10, 85737 Ismaning).

Augsburgin ryhmien tunnit löytyvät tästä. Augsburgin ryhmät kokoontuvat noin joka toinen lauantai klo 13:00-15:00 osoitteessa Metzstraße 40, 86157 Augsburg.

Ketterät kirjaimet -ryhmän tunnit löytyvät tästä. Ketterät kirjaimet -ryhmä kokoontuu noin joka toinen lauantai klo 13:00 Grundschule an der Alfonsstraßen tiloissa, vihreissä parakeissa (Alfonsstraße 8, mutta sisäänkäynti Albrechtstraßen puolelta, koripallokentän viereisestä portista).

Musiikkia muksuille -ryhmän tunnit löytyvät tästä (Grundschule an der Alfonsstraße: Alfonsstraße 8, München). Musiikkia Muksuille -ryhmä kokoontuu noin joka toinen lauantai klo 13:00 Grundschule an der Alfonsstraßen tiloissa, vihreissä parakeissa (Alfonsstraße 8, mutta sisäänkäynti Albrechtstraßen puolelta, koripallokentän viereisestä portista).